Meer ‘spaar-ze-allemaal’ klanten!
Je klanten lopen al met je weg. Nú de rest van het land nog. Als strategisch adviseur zet ik jouw bedrijf nog beter op de kaart, waardoor niets of niemand meer om je heen kan.
Gedegen marktonderzoek + slimme strategie + sterke positionering = 👀💰🥳
De keuze is reuze, waarom ik?
Die achternaam heb ik niet voor niets
TOMA betekent in marketingland: ‘top of mind awareness’. Als strategisch adviseur help ik jou naar die TOMA – positionering. Stijg boven jezelf én de markt uit.
Business coaching backed by science
Ik ben de énige business coach en strategisch adviseur (Benelux) die werkt met twee op wetenschap gebaseerde tools. Groei op een manier die aantoonbaar bij je past.
Winnen met je bedrijf, zónder jezelf te verliezen
Klanten komen bij mij omdat de one-size-fits-all methodes van coaches niet bij ze passen. Uit faseren wat níet (meer) voor je werkt, zodat je excelleert op wat wél voor je werkt.
Hi! Ik ben Manon Toma
Met een sterke strategie en ‘top of mind’ positionering trek jij meer en makkelijker klanten aan, waardoor je groeit met je bedrijf. Dít is het hele eiereneten: de beste of de nummer 1 zijn is in deze tijd niet (meer) voldoende.
Daarom help ik jou om ‘top of mind’ te worden, door jezelf en je bedrijf ‘powerful te positioneren’. Je kweekt hiermee een autoriteits- en voorkeurspositie hebt t.o.v. je conculega’s.
En dat betekent? Meer ‘spaar-ze-allemaal’ klanten, groeien in omzet en jij jezelf die rasechte succesvolle ondernemer voelt. BOOYAH!
Mijn klanten kunnen niet (meer) uit de voeten bij traditionele coaches in Nederland.
Ja, je hebt die befaamde 6 figure business, maar het voelt als een rondtrekkend circus.
- Lanceringen doen waar NASA bij verbleekt;
- Fotoshoots orchestreren alsof je Kim K. bent;
- Tig funnels optuigen waar je zélf nog in verdwaalt;
- 24/7 show-uppen en shinen op Instagram #fancynancy;
- High-end gaan in beige broekpak of gouden glitterjurk (want premium hallo!)
Je moet er veel voor doen. En laten.
Alhoewel al die investeringen en inspanningen je hebben gebracht hebben tot waar je nu staat, voel je dat er iets fundamenteels mist.
Alsof je iets laat liggen. En over het hoofd ziet. Je hebt niet nóg een business coach, launch mentor of messaging expert nodig.
Wat jij nodig hebt is een Powerful Positionering™. Want dát? Is ALTIJD het ontbrekende puzzelstuk. En de enige juiste persoon die je hiermee kan helpen? Juist, dat ben ik.
Je klanten lopen al met je weg. Nu de rest van het land nog.
Word ‘top of mind’ met mijn Powerful Positioneren™ methode. Zo werkt het:
Alhoewel ik als strategisch adviseur, business coach en online marketing bureau gevestigd bent in Thorn (Het Witte Stadje, Limburg) bedien ik mijn klanten – die door heel Nederland zitten – hoofdzakelijk online.
Mijn klanten zijn redelijk divers: van (business)coaches, trainers, marketeers en copywriters tot psychologen.
De gemene deler? Ze hebben een 1:1 aanbod en willen dit productiseren. Ze zijn hongerig naar groei. Het zijn fastmovers en frontrunners zogezegd. Snelle doorpakkers en koplopers dus.
Ze zijn ontzettend slim, hebben al van alles gedaan, maar zoeken het ‘dit is waar ik voor in de wieg gelegd ben‘ gevoel. Daarin lopen ze vast bij de gerenommeerde namen (die werken met gedateerde tactieken en one-size-fits-all methodes).
Het voelt alsof ze in een mal gedrukt worden. Daarnaast willen ze alles wat ze al hebben gedaan, meer stroomlijnen.
Om je een idee te geven:
- Één van klanten investeerde – voor mij – 50K in een premium business coach, wat niet naar verwachting was. Nu zit ze bij mij en heeft ze al drie keer verlengd.
- Een andere klant werkte al met verschillende branding en communicatie professionals en zegt dit over een enkele losse training van mij: “dit was de ‘big win’ dit jaar voor ons.” Momenteel begeleid ik dit bedrijf 1:1.
- Weer een andere klant ging – na mij – naar een van de bekendste business coaches in Nederland. En kwam daarna tóch weer terug.
- Een andere klant komt bij een bekende positioneringsstrateeg vandaan en zegt over mijn begeleiding: “jij bent echt heel goed en denkt tenminste persoonlijk mee. Bovendien maak je het heel simpel.”
- Weer een andere klant investeerde een klein fortuin voor een driejarig coachingsprogramma, maar kreeg bij mij in één sessie helder wat in het driejarige traject maar niet lukte.
Zo kan ik echt nog wel even doorgaan.
Hieronder vind je mijn aanbod om jezelf ‘powerful te positioneren’. En door te stoten naar die ‘Top Of Mind Awareness’ positie in het brein van je klant. Het je een specifieke wens of vraag voor een samenwerking? Zie je raakvlak tussen onze expertises? Ik geef ook graag masterclasses of trainingen. Stuur een mail naar [email protected]
Powerful Positioneren ~ Losse Trainingen
Liever ‘n vluggertje? Dan zijn mijn ‘bite-sized business trainingen’ voor jou!
Powerful Positioneren ~ Groepsprogramma
Een online programma waarin je jouw positionering, aanbod en belofte strak trekt.
Powerful Positioneren ~ 1:1 online sessie
Een exclusieve 1:1 sessie waarbij ik ideeen rechtstreeks ‘airdrop’ in je brein.
Ook al doe je hetzelfde, je bent niet hetzelfde. Ontdek wat dat niet is en ga daar meer van doen.
Manon Toma
Luister naar mijn podcast op Spotify:
Blogartikelen voor jouw online bedrijf en positionering
High-end ondernemen en jezelf high-level positioneren met een high-value programma.
Wat is high-end ondernemen? Let's spill the tea! In deze post deel ik álles wat ik leerde van het high-end ondernemen en bespaar ik jóu 50.000 euro (dergelijke bedragen worden er namelijk gevraagd om dit te leren). Want ik wil even specifiek ingaan op het begrip (en...
Wat is onderscheidend vermogen? Dit is hoe jij je onderscheidend vermogen vindt als online ondernemer
Dit is hoe jij je onderscheidt als dienstverlener, expert of coach Wat is onderscheidend vermogen? In dit blog deel ik met je hoe je onderscheiden vermogen vindt én inzet als je kennis, dienstverlening of coaching verkoopt. Ik neem je daarvoor even mee terug in de...
Wat is personal branding?
Wat is personal branding - mijn kijk op personal branding anno 2024 Waar veel personal brand experts op Linkedin opeens "het licht" zien en personal branding als iets "nieuws" zien is het concept personal branding al redelijk oud. In 1997 werd het in het leven...