Dit is wat alles succesvolle ondernemers snappen én doen!

Wat is het grote geheim van iedere succesvolle ondernemer?

  • Zijn het de funnels?
  • De salesskills?
  • Hun highend titel?
  • De fancy foto’s en website?
  • De duizenden volgers?
  • De online programma’s?
  • Of toch de 24/7 stories op IG?

Nein! (ik doe ff een Duits accent, klinkt even wat strenger).
Ik bestudeerde en begluurde de afgelopen 10 jaar heel veel succesvolle ondernemers. Sally Hogshead (mijn mentor), Elon Musk, Marie Kondo, Gary Vaynerchuck, Donald Miller (volg momenteel een traject bij hem) and many more.

Legendes. Iconen. Boegbeelden.

Ik ontdekte wat ze – in de basis – allemaal gemeen hebben. En het is zoveel simpeler dan je denkt!

📆 Meer geld of meer (vrije) tijd.

Dat is zo’n beetje waar iedere ondernemer meer van wilt. En daardoor zijn ze lekker druk. Met van alles en nog wat. Ze gaan steeds meer doen, met steeds minder resultaat. Dat is niet hun schuld, ze denken dat dit ervoor nodig is om (jeukterm incominggg) next-level te gaan. 

Allerlei strategieën die ze denken te moeten doen:

  • 24/7 Instagram Stories maken (kijk, nu vlecht ik m’n haar)
  • Tig complexe funnels in elkaar zetten (om iedereen te pakkennnn!)
  • Online cursussen maken over alles wat je weet (opschalen right)
  • De zoveelste weggevers knutselen (je bent toch geen goed doel)
  • Een challenge organiseren (Tante To is er altijd bij!)
  • Highend gaan: je prijs X100 (het is maar nét wat de gek ervoor geeft)
  • Een retraite organiseren op Isla de La Interessantá (staat zo fancy next level op the gram) en aan de ayahuasca

Kijk.Het is ook niet zo dat deze zaken níet werken. Dan zou ik liegen. Maar ze werken pas op een bepaald moment…

Wat nu als ik jóu vertel dat jouw positionering en persoonlijke merk een enorme invloed heeft op praktisch álles wat je nu doet of denkt te moeten doen. That’s right.

Het is de katalysator en hefboom voor jouw groei.

Voordat je nu begint te briesen en te bokken en denkt: “ja, maar ik wil online opschalen, die X zoveel KAAA maanden, next-level gaan en die online programma’s!”

Hoooo showpony! 

Sorry dat deze ‘rel-kabouter’ er even met gestrekt been ingaat, maar… Dat gaat ‘m niet worden. Niet nu. Nee. NEIN.

Het enige component wat je – in essentie – nodig hebt… Wat ervoor zorgt dat ál die andere zaken (die hierboven staan) met je mee werken is een solide positionering en een persoonlijk merk.

En nee: daarvoor hoef je echt niet een Vogue-achtige Instagram feed te hebben.

Dit is echt poep simpel. En als ik het kan? Kun jij het ook. En ik weet het: iedereen zegt dit. Maar ik meen het😁.

Paardenmeisje zonder bijzonder talent (Anky was nét iets beter) met “slechts” MAVO advies. Daarna werd ik grafisch ontwerper. Ik ben niet uitzonderlijk, maar ik ben wel ergens uitzonderlijk goed in.

Daarom heb ik ook al heel veel succesvolle klanten in mijn portefeuille). Sceptisch?

👉Check Google of mijn reviews van klanten op mijn Instagram profiel.

In mijn webinar (geen zorgen, ik skip het jank verhaal aan het begin) en deel mijn geheimen met je.

Ik deel echt goeie shit in mijn webinar. For free. Wat heb je te verliezen? Behalve een uurtje van je tijd?

Nog steeds sceptisch Sherlock? 

Ok. Kijk dan eens naar echte succesvolle ondernemers.

Dat wat ze doen, doen ze al jaren hetzelfde. Ze wisselen niet steeds qua:

  • aanbod
  • boodschap
  • visie

  • Ben jij een senior professional?
  • Pionier in hart en nieren?
  • Powerhouse van de bovenste plank?

Maar baal je dat:

  • Potentiële klanten jou steeds vergelijken met tig anderen?
  • Je continue online zichtbaar bent, maar het weinig oplevert?
  • Je het lastig vindt om te benoemen wat jij (anders) doet?
  • Je wordt gevonden in Google, maar aanvragen uitblijven?
  • Je altijd veel ideeën en plannen hebt, maar dat structuur mist?
https://open.spotify.com/embed/episode/6WcByd1zkU52aHxoZ3ZFNU?utm_source=generator&wmode=opaque

Zou je willen dat:

  • Je volledige duidelijkheid en helderheid hebt over waar jouw kansen liggen, wat betekent dat je je kunt focussen op je meest waardevolle aanbod?
  • Wat je moet doen om op een authentieke manier de aandacht te krijgen, zonder dat dit je veel energie en moeite kost?
  • Je hogere prijzen kunt vragen, door je te richten op andere of betere klanten?
  • Je minder concurrentie hebt (of het gevoel hiervan), wat betekent dat je minder vergeleken wordt met anderen?

Bekijk dan hier hoe ik je kan helpen.

https://open.spotify.com/embed/episode/55HgAEXPZMoXuEuH8kS9my?utm_source=generator&wmode=opaque