Hoe jezelf onderscheiden als je al succesvol bent als ondernemer?
Ik voer de laatste tijd interessante gesprekken. Zo ook met deze nieuwe klant, misschien is het herkenbaar voor jou. Zo niet, dan leer je er evengoed van.
Ik ben bang dat als mijn eigen businesscoach dit steeds deelt, mijn volgers haar inschakelen in plaats van mij. En dat wil ik niet. Ik heb 12K betaald, ik wil niet steeds op Instagram. En fungeren als uithangbord.
Ik wil dit soort gedachten los kunnen laten, maar ergens vind ik het niet prettig. Ik wil me er niet druk om maken.
Ik wil mezelf niet met anderen vergelijken. En ik wil al zeker niet vergeleken worden met anderen.
Daarom ben ik nu met jou in gesprek. Om mijn positionering en persoonlijk merk aan te scherpen. Te weten wat mijn winnende concurrentievoordeel is.
Ergens weet ik dat wel. Ergens.
๐ ๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐ฒ๐ฟ๐ด๐ฒ๐ป๐ ๐ธ๐ฎ๐ป ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ๐ฎ๐น ๐๐ถ๐ท๐ป.
Ik richt mij op een betere klant. Op de A-speler. Maar dat doen er wel meer. Termen als high-end ondernemen en next-level gaan: I like it. Ik ga daar echt van aan.
Maar het zegt niks over mijn onderscheidend vermogen. En laat dit nu net dรกtgene zijn waar die A-speler op aan moet gaan.
Dus.
Ik wil weten te benoemen wat mij – ten opzichte van anderen – waardevoller maakt. Alles wat er nu staat en wat ik doe is in principe dupliceerbaar.
Dat voelt beklemmend.
Ik wil haarscherp hebben hoe ik het verschil maak. En een verschil wat in een split-second duidelijk maakt: ๐๐ผ๐ฟ๐๐ต ๐๐ฝ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ถ๐ป๐ด ๐บ๐ผ๐ฟ๐ฒ๐บ๐ผ๐ป๐ฒ๐ ๐ผ๐ป!
Waarmee maak ik die onvergetelijke en onuitwisbare indruk?
In al die protocollen, systemen, programmaโs en methodes mis ik dit stuk. Het is mijn persoonlijkheid en mijn intellect! Precies zoals jij al jaren roept: dat is niet dupliceerbaar.
๐๐ฒ๐ธ ๐ฑ๐ฎ๐ ๐ถ๐ธ ๐ต๐ฒ๐ ๐ฎ๐น ๐ฑ๐ถ๐ฒ ๐๐ถ๐ท๐ฑ ๐ถ๐ป ๐ฒ๐
๐๐ฒ๐ฟ๐ป๐ฒ ๐ณ๐ฎ๐ฐ๐๐ผ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐๐ผ๐ฐ๐ต๐.
Maar goed. Voordeel is wel: alles staat al.
Nu wil ik winnen.
Winnen door er toe te doen en het anders te doen. Daarom is het nu tijd voor de ๐ณ๐ถ๐ป๐ฎ๐น & ๐ณ๐ถ๐ป๐ถ๐๐ต๐ถ๐ป๐ด ๐๐ผ๐๐ฐ๐ต.
Ben jij ook ready for the final and finishing touch?
Wil jij dat mensen ‘no matter what’ met jou willen werken? Dat jij the ‘one and only option’ bent?
Bekijk dan hier mijn aanbod.