De kracht van een sterk merk, concept of persoon zit hem in het feit dat zij hun sterke punten benadrukken en de verschillen ten opzichte van anderen accentueren.
  • Jezelf online zichtbaar maken is in het drukke digitale domein waarin we leven een haast onmogelijke taak geworden. Want: niet alleen jij wilt online zichtbaar zijn, ál die anderen ook. Er is meer concurrentie en content dan óóit, dus het gaat nu ook meer dan ooit om jouw potentie én persoonlijkheid.

  • Je kunt nog zo talentvol zijn, dit betekent niet dat je ook succesvol wordt. Veel ondernemers varen blind op hun passie en dat is niet altijd de beste keuze.

  • Bovendien heb je - door die shitload aan cursussen, content, concurrentie, copycats - de neiging om steeds méér te doen, terwijl dit juist het tegenovergestelde effect heeft.

Wil je op de lange termijn een MERkwaardige business en een opMERKelijk brand?

Het gaat er namelijk niet alleen om wat je doet, het gaat er ook om waarom je dit doet en hoe je dit brengt. Klanten zoeken niet iemand die íets weet van van alles. Ze zoeken iemand die álles weet van íets.  

In een competitieve en steeds sneller veranderende (online) wereld gaat het niet zozeer om de beste of de bekendste te zijn (een dapper, maar vergankelijk streven), het gaat erom wat jij - in tegenstelling tot al die anderen - anders doet.

Ook al doe je hetzelfde… je bent níet hetzelfde. Ontdek wat dit niet is en ga hier meer van doen.

Uiteindelijk gaat het namelijk niet (alleen) om de skills, maar om de persoon die de skills komt brengen. Ik ben ervan overtuigd dat iemands persoonlijkheid uiteindelijk de doorslaggevende factor is. Personal branding is nog nooit zo belangrijk geweest binnen organisaties en binnen een explosief groeiende groep ondernemers en zzp’ers. 

Jouw kennis en talent ís waardevol, maar als je jezelf niet als dusdanig positioneert en presenteert, zal niemand de waarde ervan (in)zien. 

Bovendien: als jij met jouw kennis en talent niemand in het bijzonder aanspreekt, is er ook niemand die zich in het bijzonder aangesproken voelt. Daarom is mijn unieke traject iets voor jou.

Misschien vraag je jezelf af of het überhaupt mogelijk is om online zichtbaar te worden, jezelf te onderscheiden en om aan die welbekende expert status te bouwen?

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit kan! Oorspronkelijk was ik grafisch ontwerper en iedereen weet dat dit een verzadigde en moeilijke markt is. Ik werkte mij een slag in de rondte, was goed in mijn werk, had veel klanten, maar uiteindelijk liep ik vast. Ik bereikte mijn plafond. Ik werkte veel, maar verdiende hier niet echt naar… Voordat ik grafisch ontwerper werd werkte ik zelfs als ‘paardenmeisje’, ik was zo iemand die blind haar passie achterna liep (nu weet ik wat wel beter). Lees meer over mij.

Je hoeft niet beter of bekender te worden dan anderen, je moet vooral anders zijn dan anderen.

Dát is waarom sommige mensen (en merken) een bepaalde aantrekkingskracht hebben.

  • Het zijn voor-doeners, geen na-doeners.

  • Ze maken bewuste keuzes, waar ze bewust naar handelen en waardoor ze bewust benaderd worden. De keuzes die je maakt, maken jou.

  • Ze concurreren niet op prijs, maar op potentie en vooral… persoonlijkheid.

  • Ze worden als de go-to expert gezien in hun niche.

  • Klanten nemen zelf contact op in plaats van andersom.

  • Ze ondernemen op hun voorwaarden.

Branding spreker Nederland getraind door Sally Hogshead. Geen taaie stof, maar simpele strategieen.
Sterke merken ontwikkelen hun sterke kanten en benadrukken wat hen ten opzichte van anderen, anders maakt.
Wil jij meer of betere klanten? Betere omzet? Of wil jij jezelf anders positioneren? Of heb je misschien een heel tof idee maar weet je niet hoe dit te branden? Ik ben brand strateeg en ik help jou met jouw branding.
 
 

Waarom bij mij een traject volgen over positionering en personal branding?

♥︎ Positionering Pionier: Ik ben opgeleid tot (de eerste én enige Nederlandse) Fascinate® branding adviseur. Dit is een methodiek gericht op persoonlijkheden en archetypes. Deze methodiek, die je nergens anders in Nederland kunt volgen, geeft jou inzicht in hoe de wereld jou ervaart, in plaats van hoe jij de wereld ervaart. Ik ben hiervoor in opleiding geweest bij de nummer één brandexpert wereldwijd (bron: gurus.com januari 2019) in de VS en zit ik nog steeds in de maandelijkse masterminds.

♥︎ Als visuele vertaler denk ik, in tegenstelling tot andere personal brand strategen, tevens mee met de vervolgstap. Dus de brandstyling en het branddesign, zodat jouw personal brand letterlijk én figuurlijk vorm krijgt. Dankzij mijn jarenlange ervaring als (professioneel) grafisch ontwerper plús mijn training bij een internationaal trendwatcher ben ik de spil die niet alleen nadenkt over de input, maar ook over de output.

♥︎ Ik denk creatief, maar ook commercieel en strategisch. Ik breng dit concreet, praktisch en behapbaar over. Online lijkt branding vaak te gaan over energie, je missie leven, storytelling, kleuren of “gewoon” zijn wie jij bent. Ik ben niet van de zweverige “sta-in-je-kracht” aanpak, maar van de nuchtere “werk-aan-de-winkel” mentaliteit.

♥︎ Bovendien vind ik het belangrijk dat je persoonlijk contact hebt met mij gedurende het programma en niet vastloopt, zoals veel ondernemers ervaren als ze starten met een (online) programma. Daarom is er iedere twee weken een persoonlijk 1-op-1 contactmoment tussen jou en mij, zijn er ook tweewekelijkse online live Q&A’s groepssessies en 2 live samenwerkdagen.

♥︎ Het programma 'Positioneer & Presenteer Jezelf Als Merk' is ontwikkeld i.s.m. een opleidingskundige en is gebaseerd op mijn eigen jarenlange ervaringen, opleidingen en cursussen.

♥︎ Walk the talk. Branding is een prachtig onderwerp en hierdoor komen er steeds meer experts bij met ongetwijfeld de beste bedoelingen. Helaas zit er een verschil tussen de theorie snappen en het kunnen toepassen. Mijn programma werkt écht (mits je het werk doet). Ik heb dit niet alleen succesvol op mijzelf en tientallen klanten toegepast, ik heb er ook mijn eigen t-shirtlabel mee opgezet binnen 4 maanden tijd. En als je een niche en afwijkende boodschap kunt creëren in een verzadigde markt als tshirts…

Nog niet overtuigd?

Bekijk onderstaande testimonial van Instagram Expert ‘The Social Good Girl’.


Mijn traject werkt, lees maar:


bekijk deze slideshow van SOnja:

Niet alleen een persoonlijke transformatie, maar ook in beeld een hele transVORMatie.


bekijk deze slideshow van lunadea:

Aan het einde van dit traject weet jij hoe jij jezelf als personal brand kunt positioneren en presenteren.

Alles wordt simpeler en eenvoudiger én:

  • Na mijn traject ben jij in staat jezelf óf je concept op een aansprekende en aantrekkelijke manier te positioneren en te presenteren, waardoor jij meer of andere klanten gaat bereiken, je omzet stijgt en je kunt genieten van de dingen die voor jou jouw leven succesvol maken.

  • Kun jij op een passende en kloppende manier verwoorden wie jij bent, waar je voor staat en gaat. Je bouwt vertrouwen op en zult ervaren dat klanten je NIET kiezen op basis van prijs, maar op basis van potentie en persoonlijkheid.

  • Ontdek je de juiste woorden die jou typeren, zodat je opvalt en gehoord wordt. Je ontwikkeld een rotsvast vertrouwen om jezelf te verkopen of om jouw ideale klant te benaderen.

  • Weet jij ook waar je juist voor moet oppassen in je communicatie en wat jouw energie gevers én nemers zijn.

  • Dient jouw merk tevens als filter wat voor focus zorgt. Je ervaart meer ruimte en rust. Hoe beter en sterker dit filter is, des te meer zit ook al werken als magneet op díe klanten die jij graag wilt bedienen.

  • Je gaat jezelf onderscheiden door je te concentreren op jouw potentie en op dátgene wat jou anders maakt. Zo ben je niet meer alleen afhankelijk van het toeval, maar word je bewust benaderd en gekozen.

  • Ontdek jij je verborgen talenten, je hoogste waarde en je niet-gerealiseerde potentieel. Kun jij de beste delen van jou onderstrepen die misschien niet eerder duidelijk waren, maar die jou wél TYPEren en kenMERKen?

  • Zie jij mogelijkheden in zaken die voor jou vanzelfsprekend waren, maar die aansprekend zullen werken op anderen. 

  • Ga jij jouw leven, je bedrijf, je team, je omzet en je carrière op een stabiele manier laten groeien.

ervaar jij deze punten?

  1. Ik heb heel veel concurrenten en ben één van de zovelen;

  2. Ik weet niet welke woorden en beelden bij mij passen en hoe ik overkom;

  3. Ik weet dat ik goed ben in wat ik doe en/of breng, maar toch kiezen juist díe klanten die ik graag zou willen bedienen voor een ander.

Wat jij nodig hebt:

  1. Het creëren van een personal brand, zodat jij een autoriteit wordt binnen jouw vakgebied en niemand meer om jou en jouw expertise heen kan.

  2. Aansprekend en aantrekkelijk leren te communiceren in tekst, vorm en beeld op een manier die volledig aansluit op jouw persoonlijkheid, zodat dit je natuurlijk zal afgaan en je zo de juiste leads aantrekt.

  3. Een brand identity wat naadloos aansluit op de expert die je bent, zodat je met de beste klanten gaat werken, je jouw concurrenten het nakijken geeft en jouw omzet, vrije tijd, reputatie én voldoening stijgt.

 
Tekengebied 1.png
 

Bekijk deze transVORMatie van angelique:

Lees en bekijk onderstaande reviews

 

Nog niet zeker of ik je kan helpen? Toffe reacties op Instagram wat bewijst dat mijn traject werkt:

Reacties op Instagram

 

Even concreet

Wat levert mijn programma jou concreet op?

  • Belofte: door jezelf als merk te zien wordt alles eenvoudiger. Je hebt een stip op de horizon en je kunt steeds (bij alles wat je doet of wilt doen) terug grijpen op jouw merk en concept.

  • Gevolg: meer rust en focus. Je geeft een duidelijke signaal, waarmee je uiteindelijk de juiste klanten gaat bereiken en aantrekken. Hiermee stijgt je winst in geld, maar vooral in tijd (ons belangrijkste goed).

  • Resultaat: niet meer knokken voor klanten, maar klanten die voor jóu knokken.

  • Concurrentievoordeel: als enige en eerste in Nederland gecoacht en opgeleid tot personal brand expert (en tevens deelnemer Amerikaanse mastermind) door de nummer 1 branding expert (bron: gurus.com ter wereld. Ik combineer de kennis over persoonlijkheidstypes (en hoe zij communiceren) met personal branding. Daarnaast maak ik gebruik van mijn design opleidingen en werkervaring als brandstylist- en designer.

Luister en bekijk naar de mening van Sabrina:

Er is géén magisch unicorn-poeder wat je koopt en waardoor je van de één op de andere week transformeert tot dát wat je in je hoofd hebt ;-)

Dit traject is enorm waardevol, als jij jezelf tenminste op waarde schat en beseft dat jij de enige bent die het verschil kan maken.

♥︎ Een deelnemer zei onlangs: “Jouw programma is zóveel meer dan branding, ik heb meer geleerd dan ik had verwacht en ik merk gewoon dat ik een persoonlijk transformatie onderga, heel bijzonder!”

Wat krijg je?

Ben je benieuwd wat er in mijn traject zit? Dat lees je hieronder:

  • Vijf jaar toegang tot de online omgeving met alle video’s, modellen, screencasts en werkboeken;

  • Personal Brand Archetype test + uitgebreide rapportage (engels) + uitleg (Nederlands). Ik ben de enige en eerste adviseur in Nederland die hiermee officieel mag werken);

  • Zes een-op sessies met mij van circa 60 minuten per keer*;

  • Deelname aan een Fascinerende live dag* in Arnhem inclusief lunch. (data zijn in overleg);

  • Een extra Facebook groep ingedeeld met eenheden (social learning) voor de deelnemers, mét extra content, case study’s en takeaway tips die ik bijvoorbeeld opdoe vanuit de Amerikaanse Mastermind groep;

    ★ ★ In dit traject zitten twee waardevolle bonussen: Ik vertel hier graag meer over in het adviesgesprek

    *Let op: (dit aanbod is max. een half jaar geldig en is meteen voor jou een stok achter de deur).

Pelpina Trip branding en video

Wat levert dit traject je op ?

Aan het einde van dit traject weet jij hoe je jezelf als brand moet positioneren, presenteren en promoten. Het personal branding traject legt de basis voor álles wat je (wilt) gaan doen. Je kunt het toepassen op jezelf, je diensten of concept.

  • Het helpt je alle ideeën en to-do’s die je hebt te structureren en orde in de chaos te scheppen.

  • Het helpt je een “simpel” bedrijf te hebben, want de kracht zit hem in de eenvoud.

  • Het helpt je een uitgangspunt te formuleren, groter te dromen en vooral te doen.

  • Het helpt je díe klanten aan te trekken die met jou willen werken, op basis van de waarde die je levert. Prijs is echt van ondergeschikt belang.

  • Het helpt je ook heel concreet en praktisch wat je op je website gaat zetten en hoe dit eruit gaat zien.

  • Het helpt je te bepalen welke content je gaat delen en hoe je jouw marketingkanalen gaat inrichten.

  • Je maakt een transVORMatie door! We denken vaak zo moeilijk en willen onze zwakke kanten verbeteren of ons ontwikkelen op tal van andere gebieden. Niet nodig!

  • Je weet exact hoe jij jezelf in het online oerwoud wilt positioneren, hoe je wilt overkomen, wat je boodschap en onderscheidende waarde is en welke woorden en beelden hierbij passen.

  • Jouw merk en concept vormt zich als een filter wat je helpt in het bewust maken van keuzes en hoe je hier bewust naar handelt. Dit filter werkt uiteindelijk als een magneet op de juiste klanten. Ik noem dit ook vaak hokjes denken.

  • Je ervaart meer rust in dát wat je doet, waardoor ruimte ontstaat om je hierin te ontwikkelen en je expert-status steeds sterker zal worden.

  • En zo je klanten krijgt die voor jóu knokken i.p.v. dat jij steeds weer moet knokken voor klanten.


De beste of de bekendste willen worden is een ambitieus, maar ook een uitputtend streven. Morgen is iemand anders weer beter óf bekender. Een race waar de finish nooit van in zicht komt. Focus op dat wat jou anders maakt en ga hier meer van doen.

Danielle schreef dit wat bewijst dat PPJAM gewoon da bombbb is:

workshop-branding.png
 
Het gaat niet alleen om de skills, maar vooral om de persoon die de skills komt brengen.
 

Dit traject is voor:

  • Ambitieuze en ervaren kennisondernemers, die het label ‘high-potential’ of ‘changemaker’ niet schuwen en die zichzelf willen (her)positioneren en presenteren; jij hebt een bijzonder product/talent en verkoopt al (online) jouw kennis of expertise. Je bent bijvoorbeeld coach, consultant of strateeg.

  • Ondernemers met een goede en stabiele omzet die “groeipijn” ervaren en het nú tijd vinden voor een volgende stap (of die juist een stapje terug willen doen). Je hebt al de nodige meters gemaakt en hebt ook betalende klanten;

  • Ondernemers die bereidt zijn te investeren in de ontwikkeling van hun bedrijf en merk; niet alleen financieel, ook qua energie en tijd. Je hebt zelfvertrouwen en bent klaar voor deze stap.