download mijn super simpele script...

...en schrijf jouw opMERKELijke brandbelofte en/of bio.

Voordat je je ongeduldig aanmeldt voor de zoveelste weggever, lees dit:

Ik heb geen bijzondere krachten én toch weet ik wat jij wilt:

Jij wilt online zichtbaar zijn, waar of niet?

 Ik wéét dat het waar is, dus kijk maar niet zo sceptisch.

Online zichtbaar zijn is leuk en aardig, maar word je ook online opgeMERKt? Dat is waar het namelijk écht omgaat. We scrollen en klikken wat af door digitale tijdlijnen, iets wat ten koste gaat van onze eigen fysieke tijdlijn. Waar we vroeger massaal de offline wereld ontvluchten, ontvluchten we nu massaal de online wereld. De kracht van het Internet blijft, maar we maken steeds meer daadkrachtige keuzes in wie en wat wij volgen (en wie en wat niet meer). 

Mensen laten scrollen is makkelijk, ze ermee laten stoppen is wat zo moeilijk is.

Teveel ondernemers zien online zichtbaar zijn als een doel, terwijl het een middel is.

Het is alsof je je koffer staat in te pakken, zonder te weten waar je naar toe gaat en hoe je reist. Totaal onlogisch. Toch doen we het allemaal. Hoe dat komt? Het Internet. Hoe geweldig het ook is, het heeft soms een overweldigend effect.

Online zichtbaar zijn helpt je niet aan klanten, want tegenwoordig is iedereen online zichtbaar.

Wat jij wilt en nodig hebt is weten met wát en hóe jij een ander fascineert. En daarvoor hoef je niet beter of bekender te zijn. Je moet vooral MERKwaardig en anders durven te zijn. Niet je zwakke punten (teveel) willen verbeteren, maar juist jouw sterkte punten benadrukken en de verschillen met anderen onderstrepen.

We lopen met zijn allen achter goeroe's aan...

Goeroe's met "bewezen" strategieën, hoge omzetten en gouden formules om goed geld te verdienen. Wat voor hen werkt, hoeft niet voor jou te werken. Zou het niet veel meer moeten gaan om wat jij achterlaat? Hoe jij de wereld veranderd? Nee, niet de hele wereld (tenzij je Oprah bent), maar de wereld van die éne klant die nú op jou zit te wachten?

Begrijp mij niet verkeerd: goed geld verdienen is prima.

Maar omzet in geld zou nooit het uitgangspunt moeten zijn, omzet in tijd is waar het echt om gaat. En al die hoge omzetten? Wat blijft hier aan over na aftrek van alle kosten? Sinds ik ik weet dat ik een interstitiële longziekte heb (leuke voor Scrabble!) in beide longen kwam het besef. Super cliché en sleazy, ik weet het, maar wel waar. En ik weet, hoe spiritueel dit ook mag klinken, ik weet dat alles gebeurt met een reden.
Ook dit.

Jaren lang staarde ik mij blind op de online succesverhalen van andere ondernemers

Compleet met gouden logo's en dito verhalen. De ene na de andere businesscoach (niet allemaal hoor!) voelden mijn wanhoop en boden de ultieme oplossing, want ik verdiende geen drol. Hielp het? Welnee, ik hield nog minder geld over #huiliehuilie. Guess what... er is geen trucje of makkelijke oplossing. De enige met de gouden oplossing in de hand ben jij zelf.

Je kunt de beste ingrediënten in je keuken hebben staan en les krijgen van de beste kok. Maar uiteindelijk... Leer je alleen koken door zelf met de pannen te gaan rammelen.

Regelmatig herken ik teksten, uitspraken of ander materiaal van mijzelf. Hoe dat komt? Omdat ik tegengas geef, een ander geluid laat horen en ik verrek het om te doen wat anderen zeggen dat ik moet doen. Dit valt op. Dit wordt gezien. Dit wordt opgeMERKt. Ik vind het geweldig om anderen te inspireren en ben dan ook niet alleen mijn eigen inspirators, maar ook mijn imitators dankbaar. Want zij zorgen er uiteindelijk allebei voor dat je jezelf steeds sterker ontwikkeld.

Kom én blijf op de radar van jouw publiek…

…met een opMERKelijke en fascinerende brandbelofte!

Gebruik mijn script en schrijf een MERKwaardige boodschap waarmee jij een gedenkwaardige indruk maakt.  Dit simpele script is dé code om jouw merkessentie te kraken.

Dit gaat het balletje laten rollen en ja ik hoor je denken:

  • Het is maar een gratis weggever.

  • Ze lokt mij op haar e-maillijst.

  • Ze probeert mij vast als klant binnen te hengelen.

Ik beloof je:

  • Het is een gratis, maar zeer waardevolle weggever, mits jij jezelf op waarde schat (dat kan ik niet voor je doen) en zelf met de pannen gaat rammelen. Anders kun je beter wegklikken.

  • Ja, je komt op mijn e-maillijst, want ik heb nog veel meer voor jou in petto.

  • Ja, ik laat zien dat ik goed ben en dat ik jou kan helpen. Omdat ik geloof dat jij (net als ik) tot grootste dingen in staat bent.

Deze formule is het kloppend hart van jouw brand & business. Dit is de kapstok waar je naar zocht.
Dit is
de formule om ervoor te zorgen dat jíj wordt opgeMERKt! En wat zeg je ervan? 

Naamloos-1.gif
Alle (grote) merken en bedrijven ontstaan vaak bij één persoon!  Een individu met een idee, een behoefte of een droom. Jij bent ook zo’n individu! Ik wil er samen met jou voor zorgen dat jouw klant ziet hóe merkwaardig jij bent.

Deze formule gaat jou als brand, maar ook in je business helpen te concretiseren en te specificeren, zodat jouw publiek zich op zijn/haar beurt, weer met jou kan identificeren. 

Wil jij:

  • Dat bezoekers van jouw website in een split-second snappen wat je doet en wat merkwaardig maakt?

  • Jouw eigen strategie, stijl en stemgeluid ontwikkelen? Iets waar veel ondernemers moeite mee hebben?

  • Dat mensen jouw naam doorgeven (omdat ze simpelweg snappen wat jij (anders) doet?

  • Voor jezelf laser-focus ontwikkelen als het gaat om jezelf en je business te positioneren, te presenteren en te promoten als personal brand?

  • Af van al die concullega's, copycats en contentbietsers die proberen te doen wat jij doet en echt de nadruk gaan leggen op wat jij anders doet? Je hoeft niet de beste of de bekendste te zijn! Je moet vooral merkwaardig (durven) zijn!

  • Dat klanten voor jou (gaan) knokken i.p.v. dat jij moet knokken voor klanten?

Download dan hieronder mijn script! Dit is niet zomaar een stuk tekst, oh nee Chardonnay, dit is de essentie van waar jij voor staat en gaat! Het vormt het filter van alles wat jij (wilt) gaan doen: of het nu gaat om een blog schrijven, een video maken tot aan het aangaan van een samenwerking. Jouw (personal) brand is het vertrek-, uitgangs- én verzamelpunt voor jouw business. 

brandbelofte-schrijven.png

We doen geen gekke dingen met je gegevens. Lees de privacyverklaring .

* Bij het inschrijven geef je tevens toestemming voor het ontvangen van mijn wekelijkse e-mails. Jouw gegevens zijn veilig bij mij en ik doe er geen gekke dingen mee. Lees hier de privacyverklaring.* 

♥︎ Volg mij ook op Instagram en op Facebook. Deel jouw nieuwe #brandbelofte en tag mij in je posts en/of stories!

Don't steal my shit: Deze formule is een onderdeel van mijn programma, waarvoor ik o.a. een opleiding heb gevolgd bij Sally Hogshead, Founder Fascinate™. In Nederland ben ik de enige How To Fascinate adviseur, deze formule is een onderdeel hieruit. Het is niet toegestaan mijn werk te kopiëren, te lenen of te distribueren zonder mijn toestemming. 

personal branding online.jpg