• Bovenstaande is meer dan belangrijk, omdat jij hier werk te doen hebt. Jij streeft naar voldoening in je bedrijf, leven en relaties. Voor jezelf én voor je klanten.

  • Door jezelf als MERKwaardig personal brand te positioneren hoef jij niet (meer) te concurreren op prijs en je online overweldigd te voelen. Jij gaat je concentreren én vastbijten in je ‘one thing’.

  • Door dit te doen ga jij er met de beste klanten vandoor en ervaar je rust in een competitieve wereld met constante af-, mis,- en verleiding.

  • Uit onderzoek is gebleken dat 85% van je financiële succes afhangt van jouw manier van communiceren, je persoonlijkheid en manier van leiding nemen en geven. Dus slechts 15% zijn je skills en kennis. Ik help je dit inzetten middels een - in Nederland - nergens anders te volgen methodiek, zodat jij de omzet, de voldoening, het zelfvertrouwen en dús het leven krijgt wat jij verdient.

    Benieuwd naar onze (toekomstige) samenwerking?

Iedere ondernemer wilt online zichtbaar zijn. Jij bent daarin vast niet anders dan al die anderen. Toch?

Het is niet gek dat je denkt dat dit de oplossing is en het resultaat zal brengen waar je zo op hoopt. Ik dacht zelf ook zo. “Ik moet een nieuwe website, een fotoshoot op het strand in “Isla De La Verweggie Beach”, een online programma, webinars geven, gaan vloggen, ik moet iets met e-mailmarketing…”.

Ik laat je (in)zien dat je focussen op online zichtbaar onzin is. Niet alleen jij wilt namelijk online zichtbaar worden… Ál die anderen willen dat ook. En doen het ook. En als iedereen online zichtbaar is… Hoe word je dan online opgeMERKt?

 
online zichtbaar worden werkt dat wel?
 
Online zichtbaar zijn is één. Online opgeMERKt worden is een tweede. Mensen laten scrollen is de kunst niet, ze ermee laten stoppen is waar de uitdaging ligt. Dat is wat je je doet door jezelf strak en simpel te positioneren en te presenteren.

Op dit moment doe je waarschijnlijk al veel, maar wees eens eerlijk… Levert meer doen je ook daadwerkelijk meer op of juist minder?

Vaak willen we “iets” met een middel en verzinnen er dan een doel voor, terwijl het een stuk relaxter wordt als je eerst het doel weet en pas dán kijkt met welk middel je dit kunt bereiken. Ik ga je hierbij helpen met mijn personal branding traject.

Ontdek je one thing en maak dit iconisch en gedenkwaardig voor jouw publiek.

Waarschijnlijk zit je nu vast en weet je niet meer wat te doen, waar te beginnen en wie te geloven. Online ondernemen is niet zo moeilijk, maar omdat er zoveel af-, mis,- en verleiding is maken we onszelf gek. Moeilijk denken kunnen we vaak als de beste, maar het beste resultaat behaal je juist door iets makkelijk te maken.

 
 

De kracht van het Internet is enorm, maar jij en ik maken steeds meer daadkrachtige en bewuste keuzes in wie en wat wij volgen (en wie en wat niet meer). Je raakt overspoeld door die constante stroom aan berichten, webinars, challenges en influencers. Daarom is personal branding en jezelf positioneren dé oplossing die je zoekt.

Wil jij liever…

  • meer groei?

  • meer omzet?

  • meer (zelf)vertrouwen?

  • meer vrije tijd?

  • meer voldoening?

Wil jij...

  • minder kopzorgen?

  • minder ploeteren?

  • minder to do’s?

  • minder onrust?

  • minder af- en verleiding?


Het gaat er bij personal branding niet om hoe jíj de wereld ervaart, het gaat er vooral om hoe de wereld jóu ervaart.

Al denk je hier waarschijnlijk nu (nog) anders over. Wat hebben bovenstaande punten nu met personal branding te maken?

Personal branding is voor jezelf, maar ook voor jouw publiek een kader creëren en durven te benoemen wat jij voor hen kunt betekenen en op welke manier je dit, ten opzichte van ál die anderen, anders doet. In hokjes denken, zoals ik het altijd noem én met een specifiek haakje de juiste mensen aantrekken.

Focussen op je ‘one-thing’ en gaan schrappen en snijden in ál die andere zaken die hier níet aan bijdragen.Dit is belangrijk omdat als jij weet hoe jij overkomt je ook doeltreffend kunt communiceren. In tekst én beeld. In plaats van je te focussen op je verbeterpunten en randzaken in jouw bedrijf, maak je beter wat al goed is.

Dit is nodig omdat net als jijzelf, ook jouw klant steeds meer wordt blootgesteld aan af- en verleiding. Als jij niet simpel en duidelijk communiceert, gaat jouw klant naar een concurrent die dit wél doet.

Luister: Er zijn genoeg mensen met beduidend mindere kwaliteiten dan jou, die díe dingen doen, omdat jij denkt dat je niet geschikt bent en daarom jezelf niet positioneert en presenteert. En dus kiezen klanten voor iemand die dit benoemt en laat zien, ook al ben jíj misschien beter.

Jouw klant heeft genoeg keuzes.

Als je doet en communiceert net zoals de rest dan zul je ervaren dat je op basis van prijs wordt gekozen. En dat wil je niet. Toch? Je bent geen prijsvechter, maar je vecht wel voor jouw waarde.

Wat belangrijk is dat jij weet waar jouw potentieel ligt (jouw one thing), maar ook wat jouw persoonlijkheidstype is zodat je precies weet hoe jij mensen aantrekt.

benieuwd of ik jou kan helpen?

De beste of de bekendste willen worden is een ambitieus, maar ook een uitputtend streven. Morgen is iemand anders weer beter óf bekender. Een race waar de finish nooit van in zicht komt. Focus op dat wat jou anders maakt en ga hier meer van doen.
 
 
De kracht van een sterk merk, concept of persoon zit hem in het feit dat zij hun sterke punten benadrukken en de verschillen ten opzichte van anderen accentueren. Want jouw klant? Die zoekt niet iemand die iets weet van alles, maar iemand die ALLES weet van IETS. Ik help je dit te ontdekken, vast te pakken en duidelijk uit te rollen.

Wat is er voor nodig om díe merkwaardige expert die je bent te positioneren en te presenteren zodat niemand meer om jou en jouw kennis heen kan?

De mensen en merken die uitblinken doen dat met slechts één ding en maken slim gebruik van hun persoonlijkheid en softskills die hun one thing aan- en versterken.

Wat is er voor nodig om dit te bereiken?

Mijn een-op-een branding traject is het meest complete programma wat er is in Nederland, ik heb les gehad van de allerbesten op dit gebied en investeer voortdurend in mijn eigen ontwikkeling. Dit programma heb ik bovendien in samenwerking met een opleidingskundige ontwikkeld.

Op deze pagina kun je checken of je in aanmerking komt (het is niet voor iedereen geschikt), lees je de velen testimonials en kun je een gratis sessie in plannen.